55 days left.. - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Nynke Annema - WaarBenJij.nu 55 days left.. - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Nynke Annema - WaarBenJij.nu

55 days left..

Door: Nynke Annema

Blijf op de hoogte en volg Nynke

03 April 2015 | Verenigde Staten, Natchez

Hoi!

Hier weer even een update :)

Het gaat hier nog steeds heel goed! Nog steeds naar mijn zin, het word eindelijk weer mooi weer!!

Ik weet niet wat ik allemaal gedaan heb, maar ik ben dus in ieder geval wel naar Mardi Gras in New Orleans geweest, dit was echt heel leuk, mooie optochten en leuke feestjes! Mensen komen uit heel Amerika en ook uit Canada speciaal hier voor naar New Orleans toe. Heel bijzonder dus!

Ook heb ik dan eindelijk prom gehad! Dit is eigenlijk ongeveer hetzelfde als homecoming maar dan anders. Ik had weinig zin om 300 euro aan een jurk uit te geven die ik 1 keer in mijn leven aan heb en dus leende ik er een van een vriendin! Van te voren natuuuurlijk uren werk om ons klaar te maken, dan uiteten & dan foto's. Helaas regende het de hele dag zowat en dus wat het niet zon goeie dag voor foto's. Daarna gingen we naar Prom, wat opzich een best leuk feestje was. Maar het fees na de tijd was veel leuker :')

Op school gaat het ook goed, we hebben laatst ons rapport gekregen en ik had alleen maar A's en 1 B (dat was de schuld van de leraar). Een A is het hoogste wat je kan halen dus best goed!!
Verder ben ik ook met mijn tennis carrière begonnen. (ben maar met atletiek gestopt, ik haat hardlopen & de trainingen waren meestal op dezelfde tijd). We tennissen elke dag na school zo'n 2,5 uur. En we hebben meestal 1/2x in de week een wedstrijd. Ik ben dus elke dag pas iets van half 7 thuis. Maar het tennissen is echt heel leuk!! Ik ben toch beter dan ik verwacht (tennissen zit ook in de annema's). Het is soms wel stikheet, het is iets van 25 graden namelijk. Maar ik klaag natuurlijk niet want ik weet dat jullie daar verrekken. De coach is ook heel leuk en grappig. Hij vind het natuurlijk fantastisch dat ik uit Nederland komt & noemt me daarom Safrieka. Hij denkt dat dit een Nederlandse naam is.. Jammer weer. Sommige mensen noemen me ook Nika, Nina of zelfs Nikia. Best irritant.

Ohja ik heb ook nog springbreak gehad, veel dingen met vriendinnen enzo gedaan, niet veel bijzonders dus. Zaterdag ga ik naar Panama city beach in Flordia! Dit is een stadje aan het strand waar jongeren voor Springbreak heen gaan (de meesten hebben aankomende week springbreak). Overdag dus op het strand liggen & savonds feest! We gaan hier tot woensdag heen want daarna ga ik met een andere school naar Disneyworld in Orlando!! 3 andere meisjes uit Nederland gaan ook mee, gezellig dus! We blijven daar 3 dagen & slapen in een hotel in Disney. Ik mis dus wel een weekje van school maar dat maakt niet uit.

Over 3 weken komen mijn ouders al! Heeeel veel zin in natuurlijk! Ik mis dan weer een week van school dus heb in totaal nog maar ongeveer 4/5 weken school. Dat betekent ook dat ik helaas alweer bijna naar huis moet.. Nog maar 55 dagen. 29 mei ben ik namelijk weer thuis!

Dit was het, ik mis jullie!

xxxxx


  • 03 April 2015 - 09:34

    Grietje Annema:

    Leuk ferhaaltsje Nynke! Geniet fan dyn Spring-brake, once in a lifetime!!Nog 22 dagen dan sjoche wij dy wer, sin oan!! Folle leafs heit en mem.

Verslag uit: Verenigde Staten, Natchez

Nynke

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 13751

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juni 2015

High school jaar USA

Landen bezocht: