Aftellen! - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Nynke Annema - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Nynke Annema - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Nynke Annema

Blijf op de hoogte en volg Nynke

12 Mei 2015 | Verenigde Staten, Natchez

Hoi vrienden,

Het is nog maar 16 dagen en dan ga ik alweer naar huis. En ja dat ging snel maar de 10 maanden zitten er dan al op :( Helaas. Ik heb wel weer zin om naar huis te gaan maar ook weer niet. Het is hier namelijk ook zo leuk. En vooral ook mooi weer.

Ik ben alweer vergeten wat ik altijd hier doe. Maar ik weet wel dat ik op vakantie naar Panama City Beach ben geweest. Dit is een stadje in Florida. Dit was echt heel leuk. Overdag hebben we veel dingen bezocht enzo en naar t strand geweest en savonds natuurlijk opstap. Ons hotel zat ook aan t strand en was echt mega mooi :) We hebben onder andere ook een boottocht gedaan waar we wilde dolfijnen zagen, mega cool dus!
Na Panama Beach ging ik met een andere school naar Disney World in Orlando geweest. Ik ging o.a. met mijn andere exchange vrienden Anouk, Manon & Noa. Disney World was ook echt heel leuk!! Vooral ook erg heet (35 graden) en ook heeeel veeel lopen en heel weinig slaap. Maar het was heel erg mooi. Ik kreeg deze week vrij van school :)

Op school hebben wij nog senior skip day gehad, waarbij alle seniors (examenklas) school skippen. We gingen met z'n allen naar iemands lakehouse & hadden daar een leuk feestje :)

Ik ben ook nog naar een rodeo geweest. Dit was erg bijzonder. Het was namelijk in een van de grootste gevangenissen in Amerika, de Angola Prison. De gevangenen zaten dus in de rodeo zeg maar (vrijwillig), want ze konden hier geld mee verdienen. De stier had bijvoorbeeld een chip op z'n hoofd en wie die er als eerste af kon krijgen kreeg 1000 dollar. Ook hadden ze apen die op honden reden (zielig).

25 april was het dan zover. Na een hele dag wachten kwamen dan eindelijk mijn ouders!!!! Leuk weerzien natuurlijk. Hun wat slanker, ik wat dikker. Ze zijn eerst een week bij mij gebleven in Natchez, we hadden nog wel een slaapkamer over namelijk. Die week heb ik ze alles laten zien, waar ik woon, school & tennis. Op school vonden ze het allemaal erg bijzonder dat mijn ouders er waren & iedereen wou ze ontmoeten haha. Ook zijn we nog naar mijn oude school & gezin in Alexandria geweest, dit was heel leuk en het was natuurlijk fijn dat ik nog even afscheid van ze kon nemen.
Na dit weekje zijn we op vakantie gegaan. Eerst een nachtje naar Las Vegas (gekkenboel) & toen naar het Zion Park (mooi park) & de Grand Canyon. Deze parken waren echt heeel mooi. Daarna zijn we een dag + nacht naar Lake Havasu geweest, een stadje met een meer midden in de woestijn, lekker heet dus. Als laatste zijn we naar Los Angeles geweest, wat echt super cool was. Het was allemaal precies als in de films. We hebben hier alle leuke dingen bezocht (hollywood, walk of fame, venice beach, hollywood studios etc.)
Na 9 dagen was het weer gebeurd met de pret en ging ik weer naar huis in Natchez, mijn ouders gingen terug.

Nu zit ik dus weer hier, school stelt al helemaal niks meer voor we doen zowat niks meer. Deze week heb ik nog school dan volgende week "examens" en dan is het al gebeurd. Heel erg jammer, maar gelukkig hebben we graduation nog! Ik mag mee lopen!! Ik heb mijn cap & gown al binnen en het is echt heel lelijk.

Dit was het weer, ik zie julie over 2,5 week!

Toedelss xxx

  • 12 Mei 2015 - 07:59

    Anoniempje:

    Leuk snabbeltje, kan niet wachten om je weer te zien

  • 12 Mei 2015 - 09:04

    Jitske:

    Nynke, 10 maanden zijn voorbij gevlogen nog even en dan ben je weer terug in het koude kikkerlandje. maar daar is het ook prachtig, de Friese meren, sukerbole, en heerlijke dumkes. geniet nog maar even daar en daarna een goede reis terug.

Verslag uit: Verenigde Staten, Natchez

Nynke

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 13761

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 01 Juni 2015

High school jaar USA

Landen bezocht: